Urząd Miejski w Czchowie przypomina, że właściciele i zarządcy istniejących budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, po wymianie urządzeń grzewczych na nowe źródła ciepła lub spalania paliw, zobowiązani są - w terminie 14 dni od uruchomienia tego źródła, ponowie złożyć deklarację do systemu CEEB. Właściciele i zarządcy nowych budynków, po oddaniu budynku do użytkowania (uruchomieniu źródła ciepła), również zobowiązani są do złożenia wyżej wymienionej deklaracji, w tym samym terminie.
Złożenie deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków jest obowiązkowe. W przypadku gdy mieszkaniec nie wywiązał się z ustawowego obowiązku do dnia 30.06.2022 r., powinien niezwłocznie dokonać zgłoszenia.
Kogo dotyczy deklaracja?
Każdego właściciela lub zarządcę budynku lub lokalu (mieszkalnego i niemieszkalnego), który posiada źródło ciepła o mocy do 1 MW.
Jak można złożyć deklarację?
- Osobiście – w Urzędzie Miejskim w Czchowie (adres: ul. Rynek 12, 32-860 Czchów), składając deklarację w formie papierowej;
- Listownie - wypełniony i podpisany dokument można wysłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Czchowie (adres: ul. Rynek 12, 32-860 Czchów);
- W formie elektronicznej, na stronie internetowej: https://zone.gunb.gov.pl/pl/deklaracja-ceeb